Karta Stałego Klienta

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy wszystkich klientów indywidualnych, korzystających z usług naszego Hotelu, do przystąpienia do Programu Lojalnościowego Zajazdu Pod Wierzbą.

 

 

 

 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Program Lojalnościowy Hotelu Pod Wierzbą skierowany jest do klientów indywidualnych, korzystających z usług hotelu. W Programie może wziąć udział każda, pełnoletnia osoba będąca Gościem w/w hotelu.

Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym potwierdza Karta Gościa, wydawana bezpłatnie na życzenie, w recepcji hotelu. Karta nie jest Kartą imienną i może być udostępniania osobom trzecim. Karta wydawana jest po podpisaniu deklaracji w recepcji hotelowej.

Osobie posiadającej Kartę zapewniamy następujące udogodnienia:

10% rabatu na nocleg w dni powszednie*

20% rabatu na nocleg w weekendy*

20% rabatu na organizację imprez okolicznościowych

( wyłączając Przyjęcia Weselne )

Expres Check-In

możliwość późniejszego wymeldowania się (do godz. 13)

* rabat udzielany jest od ceny podstawowej i nie łączy się z innymi zniżkami

Hotel ma prawo odmówić udzielenia rabatu na nocleg w dwóch przypadkach: jeżeli jego obłożenie wynosi ponad 90% oraz w czasie trwania imprez masowych.

Chcąc skorzystać z rabatów, do jakich upoważnia Karta, należy podczas rezerwacji poinformować  recepcjonistę o jej posiadaniu oraz okazać ją w trakcie dopełniania formalności meldunkowych. Rabaty dotyczą wyłącznie okaziciela Karty, tj. jedna Karta = jeden pokój w promocyjnej cenie.

Zniżki cenowe nie łączą się z innymi promocjami i nie są udzielane od cen weekendowych oraz ofert internetowych czy korporacyjnych (np. booking.com, hrs.com, hotele.pl)

Hotel Pod Wierzbą zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu Programu Lojalnościowego. O każdej zmianie hotel jest zobowiązany poinformować  uczestników programu na stronie www.hotelpodwierzba.pl.